zeyneeep Ya arkadaşlar 37 haftalık hamileyim geçen hafta doktorum bana bebeğimin kilosunun 3250 gram olduğunu söyledi bu hafta 3 kilo olduğunu söyledi hiç bişey anlamadım hade kilo almamış olmasını anlarımda -250 çıkmasına bi anlam veremedim
Mineebd zeyneeep usg ölçümleri zaten +500 -500 yanılma payı bırakır en fazla.. o yüzden o şekilde farklı çıkması normaldir. Anne karnında bebekler zayıflamaz :) içiniz rahat olsun.. büyüdükçe usg’ye tam sığmadıkları için ölçümleri farklı yapabiliyolar
Semooshh Ölçüde sıkıntı, vardır canım gönlünü ferah tut hiç, Bi zaman söyledikleri kiloda doğmaz zaten ya biraz aşağısı ya biraz yukarısı 💕