Ozi65- ayniyiz canım.benimde 20. Haftalarda başladı ve hala devam ediyor magnezyum eksikliğim yok ama bi süre progestan kullandım haftaya doğumum var ama hiç şancı çıkmadı nst lerde.belkide sağlıklı beslenmedigim için bebek depolardan çektiği için besini bukadar ağrı yaşadım çünkü ilk gebeligimde hiç hamil e değil gibiydim