Ben öncelikle yanımda yatırmak için beşik alacağım, yaklaşık 6-7 ay kadar yatabiliyorlar..Oda takımını da büyüyen yatak şeklinde almaya karar verdik. Ayrıca park yatakta alacağım, annemler şehir dışında oraya gittiğimde yatağına ihtiyacı olacak, hem bazen kayınvalideme de bırakmam gerekecek yatağı oraya da götürebilirim. Evimiz tribleks olduğu için alt kattayken park yatak benim için kolaylık olur biraz büyüyünce playbox olarak kullanmayı düşünüyorum..