Arkadaşlar gebzede yaşayanlar bilginiz olsun hastanelerdeki cihazlar bozuk mus değerleri yanlış cikariyo üstelik olduğundan düşük cikariyomus dün başka bir arkadaşımın eşi bir onceki günde başka bir arkadaşımın eşi gitmiş. İkisinin sonuçları çok kötü. Hastane daha sonra arayıp cihazlarımiz yeni olduğu için yanlış sonuç çıkmış şimdilik tuzla devlete yada özel bir hastaneye gidin demişler. Hem fatih hem Farabi. Bilginiz olsun şimdi orda eslerinize test yaptirip boşuna üzülmeyin arkadaşlarımın ikiside perişan oldu çocuğumuz olmayacak diye allahtan ki cihazlar bozukmuş .