Hnfvndk 36 da dogurasım var tek bırey olmayı ozledım gobeğe hıc alışık değılım. Bıde bıraz güneş görsün kızımın yüzünü 🤭🤭 benım dememle degıl tabıkı bakalım ne zaman gelmek isticek hanımefendi. 🤗 Erken doguracak gıbı hıssedıp oyle doguranlar var mı acaba 🤭
R_Arslan Hnfvndk bence varya ic gudusel olarak erken dogurmak istedigimz icin oyle hissediyoruz umarim hislerimiz dogrudur😂😂😂
Ozi65- Hnfvndk bende 35.ci haftayım bebeği aşağıda hissedıyorum bazen ayaga kalktığımda bi an aşağı düşcek sanıyorum elımı karnımın altına bırakıyorum düşmesın dıye doğum mu bsşlıyo acaba bilemedım kontrole on gun var bıde senın oluyor mu mu merak ettım
Hnfvndk Rozerin65 konusuyorum bazen sabah agrım olunca. Cık senge rahat et bende dıye. Bana çekmemişse eger dınler de 🤭🤭🤭
Tugba12345 Bnde 37.haftayi iple cekiyorm 33 olduk bugn 37 de risk ortdan kalkiyo ya bi rahatlicam dogrmak icn elmden ne glyosa ypcam yürüys squat gbi gecmuo zaman göbek rahatsz etmye basladi yatamiyorm oturdgm yerdn kalkamyorm 😑
Hnfvndk Tugba12345 ınsallah 37ye rahat gelırsın canım evet yatsan yatılmıyo kalksan kalkılmıyo bıde gobus buyuduyse
Ahsen1625 Tugba12345 36+3 um ..uyku haram skntı bi yandan zor cidden ..gozlerden uyku akio ama uyumk ne mumkun..ileri haftalar zormus
Hnfvndk R_Arslan bu aylarda cok zor gecıyo dogurmak ıstıyorum 🤭 bıde boyle degısık bı sekılde ozluyorum goresım gelıyo 😍
Hnfvndk Beyzadncc ruyalarmda doguruyorum oh bı rahatlıyorum sankı butun gun cısımı tutmusumda yapmışm gbi. D
Hnfvndk Ozi65- aynen canım oluyo benımde sabahları agrısız uyandgım yok zaten bazı geceler adet olcam gbı agrım oluyo. Heralde 40 ı görmeyiz dyorum. Bzımde haftaya carsamba var randevu
Hnfvndk Rozerin65 🤭🤭 bzımde sabh uyanp esıme ıkı dk bsey dıyım konussun pıtır pıtır uyanıyo hemen sonra bı daha uyku yok tabı