Svlogz doğrudur valla ben kendim Doğumu bafrada yapmayacağım Diyarbakır’da özelde yapacağım ama kontroller için gidebilirsin ben burada olsam giderdim Doğuma ayca hanıma çünkü ilgisi çok iyiydi ve hastahane de odalar filan tek kişilikmiş artık öyle duydum yani özele çok para verip istediğin ilgiyi alamamaktansa hiç ücret ödemeden hizmet almak daha mantıklı çünkü medibafra icin genel olarak olumsuz yorum duyuyorum