Burcuuu12 Kızlar dün doktora gittim bana cinsiyet için kız olabilir dedi. Eşim ben ultrasondayken videoya almıştı eve gelince videoyu izledim bebeğin bacak arasında doktorun kıza benziyor deyip işaretlediği yerde, çıkıntı var içime kurt düştü nasıl kız görünüyor diye. Bide 2 kere sordum doktoruma görünen öyle ama kesin olarak gelen ay belli olur dedi. Bakar mısınız işaretli yere siz ne diyorsunuz bu duruma çok merak ediyorum. 😔 [url=https://hizliresim.com/vabO5v][img]https://i.hizliresim.com/vabO5v.png[/img][/url]
Duuyguum Burcuuu12 kaç haftalıksın bilmiyorum ama belli bir hafataya kadar kız erkek te o çıkıntı oluyor
Hmiray Burcuuu12 banada tahminen kız demişti doktorum ama erkek oldugu ilerleyen haftalarda anlaşıldı 😊
Busraoksz Burcuuu12 yegenıme de erkek denıldı ama kız bebeklerınde o bolgesı benzer oluyormus o haftalarda. O yuzden o cıkıntılık erkek ızlenımı uyandırıyor. Bızım bebıs kız dogdu bu arada