Merhaba arkadaşlar bu ay çok garip bir durum yaşıyorum. Ama anlayamadım 45 gündür adet olamıyordum ama 45 Gün çok açık pembe arada kahverengi 3 gün boyunca akıntı geldi daha sonra sabredemedim artık doktoruma gittim dış gebelikten şüphelendi hemen test yaptı kanda Progestan ve betaya baktı yok dedi korkulacak bişey ama kalınlaşmam varmış belki geç döllenme olabilir dedi duphaston diye bir ilaç verdi 5 gün sabah akşam iç dedi içince akıntım geçti 10 gün içinde adet olmazsan görelim dedi varsa bu ilaç tutunmasını sağlar dedi içtim şimdi bekliyorum bidahada yapmadım. Bu şekilde başına gelen veya geç öğrenen oldu mu acaba ?