Ancelina Arkadaşlar 20 haftalığız. İki gündür akşamları mide ağrısindan ölüyorum. İlaç kullanmadan neler önerebilirsiniz? İlacı doktoruma sorucam.
Humakusu Ancelina ben nane çayı ile rahatlıyordum eğer özel bir durumun yoksa doktorun yasak koymadıysa nane çayı 2 yudumdan sonra rahatlatıyor 1 çay bardağı suyu kaynat kaptıp içine 1 tatlı kaşığı anne at demlensin 10 dk süzerek iç canım istersen limon da sıkabilirsin
Busraoksz Ancelina şekerli su ıyı gelıyor bır ülser rahatsızlıgı yasayan bırısı olarak bunu onerebilirim. Su ılık olsun yalnız .gecmiş olsun🙏🏻
Ancelina Etkinmhmt patates suyunu suyla karisitiyor muyuz? İnternette öyle okudum sanki. Yoksa sadece kendi mi?
Fatmanuurcelik Maden suyunun faydasını gördüm ben. Çok sık olmasa da bu ara bende de olmaya başladı bazen dayanılmayacak gibi oluyor birisinin tavsiyesi üzerine içmiştim ve iyi geldi her defasında da içiyorum hemen kesiyor bi dene istersen sende
Ancelina Fatmanuurcelik maden suyu bende ise yaramadı iki akşamdır deniyorum gecelere kadar sürüyor agrisi nasıl uyudum bilemiyorum 🥺
SemaSalihh Mide yanmasını benim kadar çeken olmasın kızlar renni duo kullandım ilaç olarak doktorum yazdımmuz maden suyu ya da soğuk süt ama en fazla şifayı maden suyunda buldum ilaçlar pek işe yaramıyor
Ancelina SemaSalihh maden suyu ise yarıyor bende ama bu agriyi geçirmedi ya çok mutsuzum simdi bir sey yemeye korkuyorum🥺 rennie falan sorucam ben de doktora