36 hafta 3 gunluguz bugun kontrole gıttıgımde bebegımın 3.716kg 50cm 1 haftada 500g aldığını soyledı bidahaki kontrolumde 4kg gecerse sezeryana alıcam dedi normal dogum istiyordum ne yapmam gerekıyor bılemedım ablam 3 cocugunuda normal dogurdu en toplusu 4.300kg dogurdu doktor ole dıyınce moralim bozuldu napmam gerekıyor bılmıyorum bebeği iri doğan normal dogurabılen varmı varsa hangı hastanede dogum yaptı acaba ben ozele gıdıyorum ılk hamılelıgım yardımcı olursanız sevınırım