Berkos PnarGr bende Kırklareli canm.. ilk gebeliğimde özden hanım a gidiyordum bende iyiydi gerçekten.. Burgaz Serpil hakkında bilginz var mı acbaa
Berkos azizegktrp Ünal bey için iyi diyorlar fakat özel muayene olduğu için yazılan her ilacı SGK nın karşılamaması kötü 🤦🏻♀️
azizegktrp Berkos doktor beyin yazdığı ilaçlar zaten sgk tarafından karşılananlar değil, kendi muayenehanesinden alıyorsun, ayrıca eczanede de aynı fiyatta satılıyor
Berkos azizegktrp kişiden kişiye değişir o ilaç şekli.. mesela ben oksapar kullanıyorum cenk sayına gitmiştim özel muayene oda Edirne’de yaZdı reçete ile gittim aldım ödemedi SGK 180₺ ödedim sonra gittim dev has yazdırdım rapor yapıldı 30₺ aldım.. Progestan vs de aynı şekilde
Esma_al Edirne Keşan bende kızlar 14 haftalığım özel Keşan hastanesine gidiyorum Zuhal hanımdan çok memnunum
Aydan34 Edaahs Tabi ki de çok zor yani Lüleburgazlıyım bende burda hiç arkadaşım yok sürekli evdeyim en azından orada çevrem vardı falan ama alıştım artık yavaş yavaş 😂