fadime01 kızlar doktorum normal doğum için bekletiyor ama ben korkmaya başladım çünkü bebişin pek gelmeye niyeti yok ara ara çok az kasık ağrım oluyor ama 🥺 1 cm açılma var sadece ve artık dayanamıyorum 😭
Seymabesr Bende 40+2deyim adet ağrısı gibi ağrım var biraz 1 cmde açılmam 41.haftaya kadar beklicez. Hayırlısıyla kavuşsaydık bi❣️
inancbaykara Aynen bende 40 + 2 1 cm acilmam var bel ve kasik agrim var ama gercek sancilar bi turlu gelmedi. Bugünde bağırsaklarım hizli calisti ishal olur gibi oldum. Ishal olanlarin doğumu ertesi gun olur diye yazmislardi ama bilmiyorum
fadime01 inancbaykara ay canım hadi inşAllah Rabbim inşAllah sağ salim kucağına almayı nasip etsin bende tık yok malesef 😥
fadime01 inancbaykara haber ver canım doğum yapınca 40+5 teyim malesef benim yaramazımda hiç gelmeye niyetli değil