Merhaba 18 haftalık hamileyim ve bu gece adet sancısı gibi bir sancıyla uyandım ve bu zamana kadar hala ağrıyor sabah doktoruma gittim belki kasılma yapıyordur dikiş olduğu için sancı yapıyordur dedi 😔 şuan hastanede kalmana gerek yok dedi başına böyle birşey gelen varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim 😌