Hly123 benimde aynı pembelik yok ama hiç böyle bi akıntım olmamıştı daha sıvı olurdu bu çok katı ve tek sefer gelmiş.. Umarım normal birşeydir kaç saattir bebeğin hareketlerini dinlemekten psikolojim kötü oldu eşimle bakıyoruz resmen orda semsert yapmış tam üst tarafını hiç yukarı çıkmıyor. Kağan Kocatepe diye bir doktor var onun videosunu izledim bebek dönebilirmiş döndüğü zaman alt tarafa baskı yapması normal oluyormuş