ebruligunler 15.haftaya kadar bizede kız dendi 18.haftamda gttiğimizde %100 erkek dedi detaylı girdiğimde ikna olucam sanırım 😂
Aseloyku1 15haftalıkken %90kıza benzıyo dedı sonra 17haftalıkken kız dedı doktorum ben hala tam emin olamıyorum degısen cınsıyetlerı duydukca bugun ayrıntılıya gırıcem ozamn kesın bellı olur herhalde ozamn tamam artık dıcem 😊😊
Bhr123 Mercan89 benim 41 çıktı cnm varmı cinsiyete ilgisi bende öğrenmedim daha bacakları kapalıydı son kontrolde 13 + 4 benim
Sevgim Ya kızlar benim betahcg ikili teste 93991.0 diye yazıyor sizinkiler gibi niye değil ben anlamıyorum cinsiyete bakmıyorlarmış ya benimki böyle yazıyor hayret bi şey
gizempoyrazim 12.haftamda doktorum yuzde 90 kiz dedi cok emin konustu. 14.haftda baska doktora gittim erkek dedi . Ikili test zamaninda baska bir doktorda erkek dedi 16ya kadar bekledim sonuc erkek 😊
betul90 Gencanne01 kendini hazirlama bencede , yanlis tahmin cok oluyor kesin kiz dediler detayli ultrasonda erkek oldugunu ogrendim.