Insallah bizim ulkemizdede ozel okul , ozel hastane kavramlari bir gun gelir kalkar . Burokratlarin , politikacilarin cocuklari ile bir devlet memurunun , bir copcu kardesimizin cocugu ayni okula gider . Maaslar arasi buyuk fark olmaz . Milletvekili ogretmenden cok maas almaz . Cikmadik candan umit kesilmez . Biz goremedik ama insallah torunlarimiz gorur :))