İyi akşamlar herkese 👋
Kasım sonu Aralık başı doğum olucak inşallah daha yeni yeni bişeyler bakmaya başladık ama neyi nasıl almam gerekiyor bilmiyorum kış bebeği olucak kalın şeyler çok almam lazım diyorum bir yandan alma diyorlar hemen büyüyo bazıları da hediye gelir çok alma diyorlar. Tecrübelerilerden yardım bekliyorum 😊😊