Ebru1954 Canım bende de var ama üreyen bir şey değilse korkma bebeğe zararı yok ürediği zaman bebeğe zararı oluyormus. Bana toz ilaç ve fitil verdi onları kullandığım zamanlar iyiyim çok şükür ve çok su içmeye çalışıyorum. Doktorum ayrıca da idrar kültürü yaptı çok şükür üreyen bir şey çıkmadı üreyen olunca enfeksiyon biraz daha ilerliyor ve zararlı oluyor. Sen de bir kültürüne baktır istersen.