Zynbnur Hormon testi yaptırdım Prolaktin 32 Fsh 6 Tsh 2.5506 Estradiol 34 T4 serbest 1 ,25 Lh 6 Sizce nasıl yarın doktora gideceğim
Fatmalipelit Zynbnur sadece prolaktin degerini biliyorum benimde yuksek demişti doktor 32 falandi gebeliğe engelmis ilaç kullandim prolaktinim dusunce gebe kalmistim o zaman
Aysemlg Zynbnur bnm ploraktin 30 çıkmıştı doktorum ilaç tedavisine başlıycaz demişti iki haptı birini aldım dieri 15 gün sonraydı 15 gün sonra gittim tekrar degerlere bakıcakto hamile kalmışım