Oyku22 sen bari 32.haftandasın karnın büyüdü bebek büyüdü belin ağrır ya ben napayım daha 16 haftalık ve ilk haftalarda ağrıdı yerleşiyo olur dediler e ben 16oldum hiç geçmedi asla evin içinde bile yürümeye halim yok bel değil komple sırtım ağrıyo biyere gitsem kaldırımlara oturuyorum artık ne olacak bilmiyorum masada yemek yiyemiyorum sürekli koltukta tepside yiyorum oturamıyorum çünkü 😔