Kızlar 38.haftamdayim artık gebelik bir işkenceye dönüşmeye başladı hararet basıyor geceleri gündüzleri hiç birsekilde uyuyamıyorum dönemiyorum artık kızım gelsin istiyorum. Doğumu başlatmak için yürüyüşten başka ne yapabilirim? Fikirlerinizi düşüncelerinizi bekliyorum..