merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim 28 haftadan beri safra kesesi taşım var ve çok sancı yapıyor 3 gün 4 gün hastanede yattığım oluyor serum yemekten kollarım morardı artık doğumdan sonra ameliyat dendi..Doktorumla konuşsam 38 haftamda sezeryan doğum istesem sizce onay verir mi artk sancsna dayanacak gücüm kalmadı ve işin kötüsü bisey yiyemiyorum yedigmi istifra ediyorum çocuğuma bir faydası da olmuyor