Merhaba kızlar çok merak ettiğim ikilem de kaldığım birşeyi sormak istedim. Doktorum romatizmam olduğu için normal doğumda çok zorlanacağımı hatta doğumdan sonra romatizmamın daha da artabileceğini bu yüzden sezeryanı tavsiye ettiğini söyledi. Bense inatla normal doğum yapmak istiyorum. Küçük de olsa bir ihtimal hazarsız atlatabileceğimi düşünüyorum. Aranızda bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?