İyi akşamlar bayanlar, 6+2 haftalık gebeyim, bu kahverengi lekelenme olayını yaşıyorum bende, ilk hamileliğim, doktoruma geçen perşembe muayenede sordum normal olacak bunlar dedi, kesenin ağzından gelmiyor dedi rahatladı içim, ama iki gündür ve bu akşam fazlalaştı, rengi değişmiyor ama peçeteye gelen miktar fazlalaştı ve tedirginim şu an ister istemez, böyle bir durum yaşayan var mı 🙄