Arkadaşlar merhaba ben 13 haftalik gebeyim dün özel doktra gittik muane oldum hersey normal dedi iki saat sonra camasirimda kahverengi leke vardi çok korktum doktoru aradim olabilir dinlen ve su iç dedi. Ben çalışıyorum bugün de lavobaya gittiğimde iki kez peceteye sürüldü kahverengi akışkan halde bir damla acaba başına gelmiş olan varmi çok korkuyorum lütfen yardımcı olurmusunuz?