Cennetgc Doktor doğumuna eylül sonu dedi ama kız çocukları erken doğar diyorlar . Gerçekten öyle mi oluyor kaçıncı haftada doğum yaptınız? 32 haftaya gircez merakla bekliyoruz 😂🤗❤
Nazl1234 Cennetgc bende 35+2 deyim bugun kontrolumuz vardi bebegin basi dogum yolunu baskiliyormus 40 haftayi tamamlamaz bence dedi doktorum haftaya tekrar ramdevu verdi ama herkes ayni seyi soyluyo kizlar erken gelir dye bu gidisle bizim kizda erken gelecek😊
Cennetgc Nazl1234 çok şükür daha gelmek için bir belirti vermedi de heycan ve korkuyla beraber dogurcam sanırım erken den 😂
Ebruliiii Cennetgc hafif hafif adet ağrısı gibi çekiyorum ama açılma falan yok şuan suyumuzda iyi bekliyoruz keyif yerinde 😂
Asliemirpeker 36 haftaya girecem bugun daha çok hissettim karnım asagıda. Ve kız genwlde 40 haftayı doldurmaz deler