Oznur69
senınle aynıyız canım bana da cok oluyor evet bebekten dolayı ama bağırsak olsun bebeğin yaptığı baskı olsun onları hissediyorsun bebek hareketi değil yani mesela ben tam göbek cevremde sızlanma hissediyorum o da karın genişliyo büyüyor diye bebekler hareket ediyo ama yalnızca ultrasonda görünür biz hissedemiyoruz bu haftalarda