Gzrilknur Eda3527 bulantı kusma tabiki. 🤢 hayattan soğudum. İlaçla ayaktayım. Folik asiti arada almadığım içinde ayrıca üzgünüm.
AvSmyy Bende 10 haftalık hamileyim sağ kasıkta ağrı batma gibi şeyler yaşıyorum yaşayan var mı aranızda ilk hamileliğim de düşük yaptığım için bunda da çok korkuyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Eda3527 AvSmyy canım bendede oluyor o sol Kasık agrısı ve hafif karın agrısı normal bunlar merak etme iyi düşün iyi olsun
Meryem_yesilorman Bulantı kusma resmen hayat bitti benim için. Sağlıkla bu dogumum olursa artık çocuk düşünmüyorum Allahın izniyle
Eda3527 Meryem_yesilorman benimde ikinci hamileligim ama ilkim çok rahat geçtigi için bunda sıkıntı çekiyorum biraz ama çok degil genede
AvSmyy Eda3527 içim çok rahatladı normal olmasına sabahtan beri devam ediyor korkuttu baya beni miniğim ❤️
Eda3527 AvSmyy ben elimden geldiğince uzanıyorum uzanınca geçiyor sende uzan mümkünse iş yapmamaya bak nekadar uzanırsan Okadar iyi benim ki dün şiddetliydi agrısı çok hızlı hareket ettim ondan sanırım bugünde dinlendim şimdilik bişey yok şükürler olsun 😅