denizz89 Hayırlı Cumalar Hanımlar ,acaba keseden sonra yavrunuzu ilk hangi zamanda gördünüz ? yani kaçıncı haftada ? merak ediyorum herkesinki bir değil ama ortalama bişeyler çıkacaktır sonuçlardan.şuan5+2yim 🤲
Melissscim denizz89 canım ben geçen gün gitiim tam 5 +0 da 3 hafta sonra gel dedi hem kalp atışını dinliycez hemde tahliller war yapıcaz dedi 🤗
denizz89 @Melissscim; evet canm benden dört tüp kan alıp hormon testi yapılmıştı içerisinde tabii başka şeylere de bakıldı,fıstgı ben bugün gittim iki hafta sonra gel dedi ,inşAllah Rabbim bize hayırlı ve sağlıklı hamilelikler nasip eder 🤲🤲🤲