Kızlar beni bilirsiniz erken doğum riskinden 4defa hastanede yattım 18.haftamdan 34.haftama kadr ilaçlar istiraatler derken derken geldm geldm 34haftaya ilaçlar bırakıldı istiraat bırakıldı bu arada sebebim rahim ağzı kısalığıydı ondan dolayı erken doğum riski yaşıyordum 5.ayda 1cm açıklığım oldu durdurdular 34den sonra hurma squat yürüyüş sıcak duş plates yaptm hep 37+2günlükken akşama doğru 6buçukta uzanmış uyuya klmştm bi sancıyla uyandım ve ishaldm ben Zaten sandım ki onun sancısı ve 20dkk sonra tekrar oldu ama kasıklarım yerinden çıkıcak gbi oluyor duşa girdm çıktm 10dkkda bire indi sancı eşime dedm takrar gircem ya bnce bu yalancı sancıdr dedi takip edicz dedm tekrar girdm ama tabi duşta da kesilmiyor ki çıktm çekmeye devam ediyorm ben 5dkkda bir oldu ve en son 1dkkda bire inince bn dayanamaz hale gldm direk annemgli kaynımı aradk babmla arabyı getrdlr hastnye gldk ebe muayene etti 8cm açıklık var doğum yapıyorsn dedi üzerimi çıkartp doğum haneye aldlr bni 2saate doğum hanede çekmeye devam ettm sancımı ıkınarak ve en son dedm ki ben dayanamıyorm yardım edin ebe glip bktı bebeğin glyor kalk gdelm dedi yan odaya gttk çatala çıktm tek sorunum ıkınmayı kesmemdi gücüm klmamıştı çünkü kesme canım geliyor dedi uzun ıkın dedi 4defa uzun ıkınmamım sonucu 37+2 haftalık 2.800 oğlum geldi o an dünyalar bnm oldu bi 15dkk plasentası için bekledik biraz göbeğime bastırdı ebe ve oda düştü başldı dikişlrimi atmya estetk dikiş atyorm dedi ve yarım saate o atıldı sonra annemle ve bebekle beraber çıktk o ara bebeği giydirmişti annem şükür kurtuldum darısı sizlerin başına olsun doğum yapmış anneler dikişlrinze nasıl baktnz çabuk iyilşsn istiyorm çünkü bni çok zorluyor çok acısı var derimde çok kalındı bide sizlrn soruları varsa seve seve yanıtlarım 🥰🥰🥰