Merhabalar çok takıldığım bi konu var. Tecrübeli anneler akıl verirseniz çok sevinirim. Eşimle beraber tayinle Batman'a geldik. İkiz gebeliğim var. Kaynanam ve annem aynı şehirde yaşıyolar. Eğer memlekette doğum yaparsam kaynanam kendi evinde durmamı istiyor amae şöyle bişey var görümcem de kaynanam da yaşıyor ve 2 yaşında bebegi var benden 1 ay önce doğum yapacak. Görünümcemle beraber durmamızı istiyo anneme de göndermiyo sizce olduğum yerde doğum yapmak daha iyi gibi durmuyor mu?