Miek
yapi yi görüyorsan bi doktora göster derim. Ne kadar erken o kadar tedbir daha hizli olur.
ben göstermedim. Ama kabuz sorunum
gecince rahatladim. His etmez oldum. Tabii basur haric ((:
bazi gebelikler üst üste olunca rahim düsebiliyormus diyorlar. yada ne kadar aralikla olsa bile bazi vücudlar 2 den fazlaya aslinda gelemiyor diyenlerde var.
benim bu 4 sene icinde 3. gebeligim. Cok hizli gibi. Ama senin gibi bakip görmedim o vakit. Bilemedim simdi bende mi bi baksam diye