Zeyzey20 Ben cuma günü sezeryan oldu şükür biraz daha iyiyim yapıştırma oldu zaten şu gecirm3z bandın beyaz kısmında çok küçük bi kaç nokta sarı lekeler var doktorum normalde olabilir dedi yarın çağırdı başına gelen varmı birazcık evham oldum
1Fatmaaa_ss Zeyzey20 iltihap akmış olabilir yani benim öyleydi antibiyotik kremle hemen geçti evham yapma
1Fatmaaa_ss Zeyzey20 bende cok korkmustum hatta gitmek istemdim korkudan sonra facede grupta bi bayan söyleyince hemen gittim 😊