Kızlar 1 haftadır anneyim ama bebeğim kuvezde olduğu için pek bir işlevim yok 2 gündür emzirmeye gidiyorum dün herşey normalken bugün emzirirken inanılmaz canım acıdı yani resmen içim çekiliyordu öyle canım yandi krem dışında başka ne yapabilirim öneriniz nedir?