Ben özel bir klinige gidiyorum orda 30 dan itibaren bağlamaya başlıyorlar nstye bulunduğum şehirde değil gittiğim klinik o yüzden doktorum nstye bulunduğum şehirde girebilecegimi sonucu ona atmanın yeterli olduğunu söyledi herneyse geçen cuma gittim devlet hastanesindeki doktor biraz sancin var dedi kendi doktorum nst gayet normal dedi nst ye girmeden 2 gün öncesi bebisin odası geldi onu sildim yerleştirdim falan acaba ondan mi cıktı şancı dedim böyle birşey yaşayan var mı