Kızlar bebeğim dünden belli öyle pek hareketli değil mesela aşırı derecede oynuyordu şimdi ufak ufak yavaş yavaş oynuyor arada sizce normal mi endişelenmelimiyim cevaplarsanız sevinirim kızlar çok aşırı hareketliydi 29 30 haftalarda hareketi biraz yavaşladı sizdede oluyormu 🤔