Selinish_ valla ben 1 aydır kullanıyorum henüz bitiremedik ama bayağı uzun süre gider her gün kullanmamıza rağmen pek bi azalma olmadı zaten yenidoğan bebeği haftada 2-3 kez şampuanla yıkamak gerekiyor geri kalan zamanda sadece su ile yıkamak öneriliyor böyle olunca biraz daha uzun gider diye düşünüyorum☺️