Ozgeliz haklisinesracim doğru o yüzden olabilir yok burda bebek gibi bakıyorlar Doğum anında masajlarmı dersiniz güler yüz mü hepsi mevcut daha geçen sene yaşadım 🙏🏻 Sizin ilk gebelik mi kaç haftalıksınız
Ozgeliz Miek evet malesef Türkiyemde öyle oluyormuş keşke burası gibi uğraşılsa en son aşamada sezeryan düşünülse 😔 ne güzel şeyler yazmışsınız teşekkür ederim hemen internetten bakacam ve o duayı okuyacağım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ozgeliz Ssee1657 ne kadar sonra kendinize geldiniz Sezeryan olursam eğer tamamen bayılmayı mı tercih etsem yoksa epiduralimi ?
[silindi] Ozgeliz keşke Türkiye de de böyle olsa. Bende beni en ufak bahane ile sezaryen yapmayacak, sonuna kadar normal Doğumu destekleyecek doktor aramaktan iflasın kurudu😪
Mrv60 [silindi] hangi ilçesinin.ben konyada oturuyorum doktoruma bebek normal gelemicek gibi sezeryan günümü planlasak en kısa sürede sezeryan yapalım diyorım o ısrarla normal için beklemek istiyor😅arefe gününe kadar normal için bekletiyor😅
R_Arslan Ozgeliz insaAllah bu dogumun da normal olur canim yaa ben ikisini de tecrube etmedim ama herseyin normali dogali guzeldir. Rabbim yardimcin olsun🤗
Merve2332 Ozgeliz ilk doğumun normalse tabiki normal iste ikinciyide yine kız gibi dikerler, benim ilk sezaryen istedim pazartesi inş gelicek kızım 🙏🏻
Ozgeliz Merve2332 tabi ki normal istiyorum ama bebeğim makat pozisyonunda doktorum yine normal olabilir diyo ama ben korkuyorum
Muazveannesi Ozgeliz Türkiye’de çocuk dönemmiş diyip hemen sezaryen yapan bir sürü hastane var. Şanslısınız hakikaten. Darısı başımıza. 🥰🌸
Ozgeliz Muazveannesi evet gurbetteyim ama sanırım tek bu konuda şanslıyım inşallah bi şansımda bebeğimin dönmesi yönünde olur 🙏🏻🙏🏻