Mrvegrkan 28 haftalığım kasıgımda agrı oluyor adet sancısı gibi 3 gündür falan böyle sizce neden ben gibi olan var mı
Gulhann Mrvegrkan canm sen hastaneye git.dusuk tehlike belirtisidr.cunku bende o haftalarda dusuk tehlikesi atlattm
ekara Mrvegrkan kasık ağrısı olduğunda bol bol uzanmanız gerekir. Kasık ağrısı düşük tehlikesi işaretidir ama uzandığınızda dinlendiğinizde geçer. Bu ara kendinizi yordunuz mu?
Mr1517 Mrvegrkan bende 28+5 im benimde hafif var geçiyor sonrasında da benim bebeğim dün maşallahı vardı bugün kasıklarımda gibi hissediyorum hareketi az 🤦🏻♀️