Badevehande ben kafeteryada bekledim canım kan alınan yerde zaten duramıyosunuz ama hastane için de koltuklara uzanabilirsiniz siz bilirsiniz ben sorun yaşamadım 🤗 ben bir aç karnına bir de glukozu ictikten sonra verdim, doktorum eğer aksi bir durum çıkarsa yani yüksek görürsek 100luk vericem dedi ama şükür şeker çıkmadı aksi takdirde 3 kere alınıyor yani 🤗