Asli66_ Kizlar 6+4‘de kalp atislarini henüz duymamak normalmi?? Ben Bugün ilk kez gördüm ve minnacikti doktor biraz kücük dedi Ama kesin bisey söyleyemem dedi..
Minoo01 Asli66_ Bildiğim kadarıyla geçte duyula biliyor. 6+1 de duydum ben. Ama net değildi. Daha küçük olduğu için net olmaz dedi doktor ama cihazda kalp atışı gözüküyordu. 7+5 de daha net duydum. 😊 İçini ferah tut allahın izni ile duyarsın daha.