Kızlar gebelik şekeri çıktı bende. Şu an günde üç kez 4er doz insülin yapıyorum. Eğer düşmezse şekerim,dozu arttıracağım tabi. 4-5 gündür bu sebeple çok katı bir diyet yapıyorum. Meyve kurusu,sebze,salata,yumurta peynir cart curt yiyorum tabi ki ama asla bir lokma bile kaçırmıyorum. 5 günde 2 kilo vermişim neredeyse. Bebeğim sağlıklı çok şükür ama tedirgin oldum yine de. Açlıktan mideme kramplar girse de bir lokma fazla yemiyorum asla.
28 haftanın içindeyiz şu an. Gebeliğinin son 3 ayı kilo veren oldu mu aranızda? Sağlıklı bir durum mu bu? Bebeğim besleniyordur değil mi 😔