Mommi çok şükür oğluma sağlıkla kavuştum. Dün sabah karnımda, bugün kucağımda. Darısı siz güzel annelerin başına. Hepinize sağlıklı, güzel doğumlar dilerim. Bu arada sezaryeni kimseye tavsiye etmiyorum. Normal doğurma şansınız varsa normal doğurun derim. Tek tavsiyem bu.