Zeynepca Kızlarrr 19+3ümmm ikizler.. Vee ben öğleden sonra en sık akşamları patlıcak derecede şişiyorm ağrı yapıyor. Soda içiyorm ama nafile.. Siz napıyorsunz, böyle olan varmı 🤦🏻♀️
MucizeAnnesi3545 Zeynepca bende 25+4üm bende öyleyim özellikle akşamları patlıcak gibi oluyorum bi çözümde bulamıyorum, napcagımı sasırdım
Mervesr Zeynepca yemeklerinize kimyon koymayı deneyin faydası oluyor.ya da yarım bardak suya kimyon atıp için faydasını görürsünüz.
ekara Zeynepca bol yürüyüş yapın gaz ağrısı için iyi oluyor. Bir de kayısı incir gibi kabızlığı gidericek ara öğünler yapın. Yemekleride yavaş yiyin ve az az öğünlerle sık sık yiyin
limoncicegi Zeynepca ben de öyleydim 26.hadtadayım şimdi yaklaşık 3 4 haftadır diyet yapıyorum ve rahatladım önceden patlatacak gibiydim