Merhaba benim de aynı haftalarda ellerim ayaklarım belirgin şekilde şişiyordu.Aynı zamanda el ve ayak eklemlerim ağrıyordu.Canım çok tatlı çekiyordu tatlı meyverleri ve hamur işini çok tüketiyordum.Doktor kontrolünde suyum fazla çıktı ve bebeğin kilosu da yüksek çıktı.Doktor şekerli meyveleri ve tatlı-hamur işini tüketme dedi.Üç haftadır dikkat ediyorum şişliklerim geçti.Kilo alımım da yavaşladı.