Ayzaninannesi Arkadaşlar kaç tane vitamin kullanıyorsunuz? Ne kullanıyorsunuz? Doktor degistirdim çok fazla vitamin verdi ? Endişeliyim..
Skbn01 Ayzaninannesi sabah ac karnına kan ilacı,kahvaltidan sonra decavit vitamin akşam yemekten sonra da imom balık hapı kullanıyorum canim 🤦♀️🤦♀️
Emreilknur5561 Ayzaninannesi ben omega 3 kullanıyorum vitamin olarak, bir de d3 vitamini var ( damla) son olarak da kan ilacı kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle
Ayzaninannesi Ben hem ocean mummy hem decavit hem feramat hem magnorm hem zantius hemde gyno ferro sanol kullanicakmisim🙄🙄 galiba gerçekten fazla 6 tane