Aysnrplt Tugcelenkk benimki de normal normal gelse o tarihte 🙈 hayırlı ağrısız güzel bir Doğum olur inşallah ☺️
Gurbet_kusu Aysnrplt Tugcelenkk 1agustos normal doğum anneleri😀😄 yani doktorum öyle diyor bakalım gelmedi hanfendi 39+5
R_Arslan Tugcelenkk ayyy agustos postlarini gordukce heyecanim kat kat kat artiyor hufff. Saglikla gelsin bebiklerimiz😍🤗🌿