Merhaba anneler yarın bi aksilik çıkmazsa bebeğimi görmeye gidicem ilk gittiğimde kesem gözüktü 4+5 günlükdü o zman yarın da bebeği görmeye gidicem benim için dua eder misiniz bebeğimi görüyüm daha önce 2 kere düşük yaptım bunda aynı acıları yaşamayım şimdiden teşekkür ederim