Sanırım genelde o haftalarda baş ağrısı tutuyor, bendede olmuştu 3 gün arayla 2 kez 15. Haftada zonkluyordu beynim sanki,doktorum magnezyum al dedi baş ağrısına en iyi gelen şey o yetersiz gelirse paracetamol ve ya parol kullanabilirsin demişti 29. Haftalığım şu an günlük magnezyum alıyorum su da eriyenden bir daha asla olmadı. Geçmiş olsun.