Kızlar merhabalar
Bebek doğduktan sonra göbek kordunu kesildikten sonra hastanede isteğe bağlı saklanıyomuş Allah korusun ilerde bi hastalığa yakalandığında çok büyük tedavilere yarıyomuş kardeşine bile hatta doku uyarsa akrabaya bile duyan veya saklayan var mı???